المشاركات

عرض الرسائل ذات التصنيف حكاية سلمى

حكاية سلمى ( الحقة 26 )

صورة
______حكاية سلمي ______ الحلقة السادس والعشرين:- صباااح يوم جديد💙🔥 استيقظ زين قبل سلمي وجدها ما زالت نائمه وتمسك يده كانت تنام ع سرير المستشفى وزين يجلس ع كرسي بجانبها نظر زين لها بحب ثم اقترب منها وطبع قبله سطحيه ع شفتاها الكريزيه ثم جلس بجانبها ع الفراش وامسك يدها وظل ينشر قبلات سطحيه ع جميع انحااء وجهها تمللت سلمي بضيق ظناً منها إن هذا ذباب وظلت تضع يدها ع وجهها وزين يقبلها في مكان آخر حتي فتحت عيناها نظر لها زين بإبتسامه حب وقال/صبااح الخير يا ملاكي💙🥺 لم ترد سلمي عليه نظرت في الاتجاه الاخر بينما اقترب زين منها وقبل شفتاها مره اخري ولكن قبله سطحيه رقيقه ثم بدأ يتعمق بها وهي فقد تنظر له لم تبادله ابتعد زين عنها بإبتسامه وقبل وجنتها بينما قالت هي بصوت جاد وحازم /لو سمحت الي حصل دلوقتي ميتكررش تاني والا هيبقي ليا تصرف تاني معاد صدقني مش هيعجبك خالص😒 ابتسم زين واقترب منها مره اخري وقبلها بسرعه ع شفتاها وقال بمشاكسه/هتعمل اي بقا سلمي بضيق/انت قليل أدب غمز لها زين وقال/معاك انت بس يا جميل احمرت وجنتي سلمي بشده ولم ترد وظلت تلعن نفسها لانها تضعف امامه ولا ت

حكاية سلمى ( حلقة 25 )

صورة
______"حكايه سلمي"________ الحلقة الخامس والعشريين :- دخلت سلمي الي المنزل بصعوبه لم تقدر ع الصموود أكثر من زالك لقد رأته مجددا نعم انه هو معذب قلبها تحااول أن لا تضعف أمامه ولكن لا تستطيع لانها مازالت تحبه بشده لا بل تعشقه حتي بعد أن كسرها وجرحها وعذبها مازالت تعشقه وتضعف أمامه تحاول ان تظهر القوه أمامه ولكن تضعف بشده في ذالك تظهر القوه أمام الجميع اصبح الجميع يهابها بشده ويخااف منها ومن غضبها فهي الملكه هي كاسره قلوب جميع الرجال وقاهره جميع الناااس ولكن تضعف أمامه هو الوحيد الذي تضعف أمامه هو الوحيد الذي لا تقدر ع ايذاءه او جرح كرامته رغم كل ما فعله بها هذا هو الحب ظلت سلمي تفكر حتي اغشي عليها لم تسطتع تحمل المزيد رفض عقلها كل ما يحدث رفض العيش مجددا لم يقدر ع تحمل المزيد من الالام والقسوه من الجميع لا يوجد احد يعرف ما بداخلها لقد انهكت روحها تعبت تعبت بشده لم تذق طعم السعاده في حياتها 25 سنه ضاعت من حياتها كلها وجع وحزن والالام سمعت الخادمه صوت ارتطام شئ بالارض فذهبت لتري ما هذا وجدت سلمي ع الأرض وانفها ينزف بشده هذه عادتها عندما تحزن ينزف ان

حكاسة سلمى ( حلقة 24 )

صورة
_______"حكايه سلمي"_______ الحلقة الرابع والعشريين:- سلمي بصدمه/انت بتعمل اي هنا يا بني ادم انت زين ببرود/جااي مع صاحبي عندك مانع سلمي ببرود/لا انت متهمنيش اصلا يلا يا لارا لارا /مازن احنا هنشتري شويه حاجات وبعد ساعه نتقابل هنا او انتوا تيجوا تاخدونا من المحل مازن/تمام يا حبيبتي لارا بإبتسامه/تمم  ثم ذهبت الي سلمي ................... عند سلمي كانت متضايقه جدا انها شافت زين لارا /اي يا بنتي مالك ؟ سلمي ببرود/مفيش لارا/معلش يا روحي اناا حاسه بيكي سلمي بجمود/يلا يا لارا لارا/ تمم يلا دخلوا الي محل لبس ظلو يتجولون ويختاروا الملابس التي تعجبهم ولارا تجرب كل ما يعجبها حتي اختاروا الكثير منهم  سلمي/البيجامه ده حلوه جدا يا لارا جربيها لارا بإعجااب/اه تحفه بجد سلمي بإبتسامه/جربيها كدا لارا بإبتسامه/حاضر دخلت لارا لتجرب البيجاما وخرجت سلمي بإعجاااب/تحفه بجد لارا بإبتسامه/اه حلوه اوي سلمي بمرح/ذوقي بقا لارا بإبتسامه/متتغريش اوي كدا اهدي علينا اباشا😹😹 سلمي بإبتسامه/أنا قولت حاجه لارا/بس تحفه بجد أحسن حاجه شوفناها

حكاية سلمى ( حلقة 23 )

صورة
_____"حكاية سلمي"_______ الحلقة الثالث والعشرين:- اتصلت دينا ب السكرتيرا الخاصه بشركه الدمنهوري دينا بجديه/السلام عليكم مني/وعليكم السلام دينا/معاكي سكرتيرة مس سلمي شركة الملكه مني بإرتبااك/نعم دينا/هنلغي الصفقه الي بينا مني بفضول/ليه حصل حاجه دينا بجديه/اه مس سلمي لغت الصفقه مني بفضول/اي السبب طاايب دينا /معرفش يا ريت تبلغي المدير باااي اغلقت دينا بوجهها مني بضيق/اي الناس الي مش عندها زوق ده زين بسخريه/اي اتهبلتي يا مني بتكلمي نفسك مني بإرتبااك/لا يا فندم مفيش زين/اممم طاايب عندنا اي انهارده مني/شركه الملكه لغت الصفقه يا فندم زين بإستغراب /ليه مني/معرفش والله لسه قافله مع السكرتيرا بتقول ان المديره رفضت سألتها ليه بتقول معرفش زين بجديه/الصفقه ده مهمه بالنسبالنا وخاصه ان الفتره ده وضع الشركه في النازل ولو اتلغت هنخسر كتير جدا ده غير الشرط الجزائي مني/طب والعمل يا فندم زين/اناا هروح اقابل المديره  مني/اي هتروح بنفسك زين/اه بدال في مصلحه الشركه وبعدين أنا قصرت الفتره الي فاتت جاااامد مني/تمم يا مستر ذهب زين الي شركه الملكه زين/احم زين الدم