حكاية سلمى ( الحلقة 29 )

_______حكاااايه سلمي______




الحلقة التاسع والعشرين وقبل الاخير⁦⁦⁩-:


خرج الطبيب من غرفه العمليات جري الجميع له
زين بقلق/طمنا يا دكتور
الدكتور بحزن/البقاء لله
امسك زين الطبيب من لياقه قميصه وظل يضربه بوحشيه ويصرخ/انت مجنون حبيبتي عايشه عايشه هي قالتلي هتفضل معايا علطول هي وعدتني متسبنيش تاني هي عاي ...لم يكمل الكلمه بل وقع ع الأرض بضعف استسلم للظلام استسلم للعالم الاخر وغاااااب عن الوعي
في مكان آخر وقف زين ينظر حوله بغرابه أي أنا لما المكااان مختلف ما هذا المكااان ظل ينظر حوله بغرابه حتي لمح حبيبته تجري في عكس اتجااهه ظل يجري ورائها حتي توقفت عند باب كبير جدا بالون الابيض وسلمي لسه هتدخل زين /سلمي متسبينيش ارجوكي صدقيني مقدرش اعيش من غيرك مقدرش اكمل من غيرك
ابتسمت له سلمي و استيقظ زين من حلمه بفزع ظل ينظر حوله وجدها بجانبه نعم لا يحلم انها بجانبه وتمسك يده لا يحلم هي معه الآن اقترب منها زين واحتضنها بقوه احتضنها وكأنه طفل يحتضن امه وكأنه يستمد منها الامااان  ونزلت دموعه  وقال بصوت ضعيف/ازاي تعملي فيا كدا ازاي تسيبيني انت وعدتيني أنك تفضلي معايا انت وعدتيني وظل يشدد ع احتضانها وكأنها ستهرب منه
سلمي بضعف/براحه يا حبيبي
ابتعد زين عنها وقال /اناا آسف يا حبيبتي بس مش قادر ابعد عنك انت كنتي هتسيبيني يا سلمي كنت هتروحي من ايديا ارجوكي خليكي معايا
ظل يحتضنها وهي تربت ع ظهره وتحتضنه/بس يا حبيبي اهدي انااا معاك دلوقتي وهفضل معاك علطول صدقني
ابعد زين عنها بضعف واقترب من شفتاها يقبلها بشوق وبكثير من المشاعر وكأنه لم يقبلها من قبل وكأنه لم يذق شهد شفتاها من قبل يقبلها وكأنه لم يقبل امرأه من قبل يقبلها ك شخص تائه في صحراء وأخيرا وجد مائه يبث لها عشقه واخيرا ابتعد عنها عندما احس بإحتياجها للهواء ثم اقترب منها وحملها وخرج من غرفته وذهب الي الغرفه الخاصه بها وضعها ع السرير وجلس بجانبها يقبل جميع أنحاء وجهها بحب وكأنه يثبت لنفسه انها الآن معه وبين يديه وأخيرا هدأت مشاعره قليلا وابتعد عنها وقال/انت ازاي عايشه وهما قالولي أنك موتي
سلمي /بص يا سيدي .
Flash back:-
بعد ما زين فقد الوعي خرجت الممرضه بسرعه وقالت بفرحه/المريضه النبض رجع لها تاني
دخل الدكتور بسرعه ومازن شال زين وحطه في اوضه جنبهم
دخل الدكتور اوضه سلمي وفعلا النبض رجع لها تاني ووصلوا الاجهزه تاني وفات يوم واتنين وسلمي بيدوها بنج عشان متصحاااش عشان الألم كان صعب جدا امااا زين فدخل في صدمه عصبيه وده عمل زي غيبوبه مؤقته فاقت سلمي وطلبت تشوف زين وعرفت الي حصل من لارا واصرت تروحله رغم رفض الدكتور لده عشان حالتها لسه صعبه والغياطه ممكن تتفك مع الحركه الكتير وده غلط عليها بس هيا اصرت جامد وفعلا راحت اوضته والباقي احنا عارفينه
Back:-

سلمي /بس كدا يا سيدي
نظر لها زين بحب واحتضنها بشده وهمس في اذنها/متسبنيش تاني يا عمري
سلمي بحب/عمري ما هسيبك يا حبيبي
قطع كلامهم دخول الطبيب ومازن ولارا اقتربت لارا من سلمي واحتضنها بشده وقالت/حمدلله ع السلامه يا عمري
سلمي بحب/الله يسلمك اباشا اخباركوا أي
لارا ومازن/فله
سلمي بحزن/اسفين بوظنالكوا الدنيا والهني مون  قاطعتها لارا/بطلي هببل يا بت انت هني مون اي وزفت أي المهم انت يلااا بقا فوقي كدا ونروح احسن هني موون
ابتسمت سلمي/اشطااا أنا بقيت كويسه اصلا وعايزه اخرج
نظر لها زين بحده/تخرجي اي يا هانم انت قادره تمشي
سلمي/بس
زين /مبسش يا سلمي مش هتخرجي من هنا غير لما الدكتور يكتلبك ع خروج ويقول أنك بقيتي فله خلاااص
سلمي بضيق/اوووف يا زين انت عارف اني بكره المستشفيات زين بحده/سلمي الكلام خلص
مطت سلمي شفتاها بطفوله /اووف بقا
ضحك الجميع ع جنونها الطفولي 
عدي اسبوووع من غير جديد سلمي صحتها بتتحسن  وبقت كويسه نوعا ما بتقدر تتحرك وتمشي وبعد اصرار فظيع منها وافق زين انها تخرج ويروحوا يقضوا الهني مون مع مازن ولارا زي ما اتفقوا وفعلا جهزوا كل حاجه وراحوا المطااار والطياره وصلت باريس بعد 4 ساعات هبطت الطياره ع أرض باريس ركبوا عربيه كانت مستنياهم وراحوا الفندق الي زين حجز جناحين ليهم فيه وصلوا الفندق وكل واحد اخد مراته وطلع جناحه دخل زين وسلمي ظلت سلمي تنظر الي الجناح بإعجاااب
آني زين واحتصنها من الخلف/عجبك
سلمي بحب/جدنن
لفت سلمي ليه وباسته براحه ع شفايفه وقالت بحب/عشان انت الي مختاره أكيد
ثم اخذت ثياب ودخلت الحمام بسرعه وزين لسه متحركش من الصدمه أول مره تقرب منه كدا أول مره تبوسه من غير ما يقولها فااق من صدمته وابتسم وقال بمشاكسه/ماشي يا سلمي يعني تخلي بياااا وتهربي ماااشي اخرجيلي بس الأول
بعد دقائق خرجت سلمي بفستان قصير بالون الأسود وعليه روب من نفس اللون ووضعت شعرها الطويل ع جنب كانت كتله اثاره متحركه حلوه بغباء يعني ذهل من جمالها اقترب منها بخطي بطيئه وامسكها من خصرها بنعومه وقبل شفتاها بحب وهي وضعت يدها حلو رقبته بتملك وبادله ...............

صباح اليووم التااالي استيقظ زين قبلها وجدها تحتضنه بحب رأسها يتوسط صدره العاري ويدها وقدمها تحاوطه بتملك ابتسم وظل يتأملها بحب حتي احس بحركتها فأغمض عيناه فتحت عيناها وجدت نفسها بجانبها ويحتضنها بقوه تحركت بهدوء وقبلت خده ثم جفن عيناه وانفه وكل مكان في وجهه وأخيرا شفتاه وبادلها القبله بحب 
سلمي بخجل/انت صاحي من امتي
زين بطريقه مسرحيه/بتخلي بيا واناا نايم يا سلمي أي معندكيش اخوات بنات يا شيخه
احمر وجه سلمي بشده وضربته في صدره بخفه/بس بقا يا زين
قلب زين الوضعيه واصبح هو فوقها وقال بحب/هسكت بس عايز مقابل
سلمي بخجل/عايز اي
لم ينطق زين بل اقترب منها وقبلها بحب وبادلته ثم ابتعد لتأخذ انفاسها
سلمي بخجل/وسع بقا هنتأخر عايزه اتفسح كتير اووووي
زين بضحك/ ماشي يا ستي اهربي اهربي
ضحكت سلمي بخفوت واخذت ملابسها ودخلت الحمام اخذت شاور وخرجت ودخل زين وخرج وجدها تضع ميكب اقترب منها وقبل عنقها
سلمي بحب/خلصت يلاا
امسك زين يدها وقال/يلااا يا عمري ⁦♥️⁩
نزلوا وقابلوا مازن ولارا وفطروا سوا وبعدين نزلوا يلفوا كتييييير لحد ما تعبوا ورحوا
.................
بعد شهرين استيقظت سلمي قبل زين واحست بدوخه شديده ومره وحده جريت ع الحمام وجابت كل الي في بطنها
صحي زين ع صوتها وجري عليها
زين بلهفه/حبيبتي مالك
سلمي بإبتسامه تعب/ مفيش يا حبيبي شكلي خدت برد في معدتي
زين /تحبي نروح الدكتور
سلمي بإبتسامه/دكتور اي يا عم ما اناا زي القرد قدامك اهو
ضحك زين /ماشي يا ستي بس لو تعبتي تاني هنروح من غير نقاااش
سلمي بإبتسام/اوك يا حبيبي يللا عشان هنتأخر ع الشغل
زين/يللااا
ارتدي كل منهم ملابسه وذهبوا الي شركتهم الرئيسه حيث انهم قاموا بضم شركات زين الي شركات سلمي واصبحوووا جميعا بإسم عشق الزييين
دخلوا الشركه وتوجه كل منهم الي مكتبه.
بعد مرور بعض ساعات احست سلمي بدوخه فقررت الغاء شكها واشترت اختبار حمل وذهبت الي المنزل
دخلت سلمي وعملت الاختبار ومستنيه النتيجه وطلعت موجب
سلمي بدموع فرحه/يا لهووي هبقي ام هبقي ام هيييييه وفضلت تطنطط لازم زين يعرف حالا لا لا اعمله مفاجأه احسن وفعلا جهزت المفاجأة ولبست فستاان حلو جدنن وحطت ميك اب وظبطط البيت واتصلت ع زين
زين/عامله اي يا حبيبتي
سلمي بصراخ مصطنع/زيييين اهههههه الحقني
زين بقلق/مالك يا حبيبتي
سلمي /الحقني
واغلقت الخط
وقف زين بسرعه وذهب الي مكتبها وجده فارغ سأل السكتيره بتاعتها وعرف انها مشيت ركب العربيه وراااح البيت بأقصي سرعه دخل يجري لقي انوار البيت مطفيه فتحها لقي سلمي واقفه قدامه وفي قمه جمالها راح جري عليها وحضنها جامد/مالك يا حبيبتي في أي اي انت كويسه
سلمي بحب /كويسه يا حبيبي
زين بإستغراب/امال اي الحقني وكنتي بتصرخي ليه
مدت يدها بدبوس/امسك
زين /ليه
سلمي/امسك بس
خد الدبوس
سلمي شايف البلالين ده
هز راسه
سلمي/فرقعها
زين خلاص جاب اخره/سلمي يعني انت جيباني من شغلي بالسرعه ده وكنت هموت من القلق عليكي وفي الاخر تقوليلي فرقع بلالين
سلمي بإبتسامه/فرقعها بس وبعدين اتكلم
نظر لها بغيظ ثم اقترب من أول بلون وفرقعها
وجد بها /زين فرقع تاني وحده/اناا تالت وحده/حامل
زين رمي الورق من ايده ومش مستتوعب بصلها دقائق وبعدين فاااق وجري عليها وشالها وفضل يدوخ بيها /انت حامل حامل بجد يعني انااا هكون اب وانت هتكوني ام
سلمي بفرحه/ايواا يا حبيبي
اقترب زين وقلبها بكل بحب وقال/بحبك يا اغلي من حياتي
----------------------

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

باتش تحويل بيس 6 الى بيس 2020 بحجم صغير 3ميجا من ميديا فاير برابط واحد مباشر

حكاية سلمى ( الحلقة 21 )

تحميل لعبه تكن 3 الشخصيات كامله من ميديا فير برابطه واحد مباشر