فهد وديما (حلقة 72)

 

 

 

 

الحلقة 72


 ديمة وبسمة بيروحو يقفو جمب فهد
 سراج انتو بتعملو اية
 ديمة و بسمة / موفقيين طبعا
 سراج بيتعصب عليهم
 احمد / خلاص باة بطلو لعب

 سراج / يلا انت وهم على جوة
 وديمة و بسمة بيدخلو
 فهد / بخصوص الفرح اية رايك يا عمى
 احمد / لا طبعا معنديش مانع

 سراج / بما اننا اتفقنا على كل حاجتك!
 جودى / بلاش انا حسة انى تعبانة شوية
 سراج / ممنوع اى حد يعتزر
 سراج / ريم ديمة بسمة
 و بيفرحو وبيجرو على برة وديمة
 فهد / اية مبسوطة
 وديمة بتعدلو البدلة ومبسوطة اوى
 / أين اية لما تتعب شوية؟

 فهد / وانتى كمان طلعة حلوة اوى بس الفستان مش قصير شوية
 ديمة / لا خالص بليييز مش عوزة اى اعتراض على اى حاجة

 وفهد بيمسك اديها وبيبسها
 ديمة / احنا مستنين اية مش يلا بينا
 ريم بتخرج ومعاها النونو بتعها
 وديمة بتخدها منها وبتديها لفهد
 و مبيرضاش يشلها
 ديمة / دى ديمة الصغيرة
 سراج / ان شاء الله تطلع زى ديمة الكبيرة
 ريم / ماما ديمة معاكى باة وانا مريحة كل حاجة فى الشنطة دى
 وفايزة بتاخد ديمة الصغيرة وبتشلها وبتلاعبها
 ريم / يلا بينا باة
 سراج بيبص فى الساعة
 سراج / مش عارف اتاخر لية
 ديمة / انت مستنى حد
 والجرز بيرن وبسمة بتروح تفتح وبيكون تامر

 سراج / اة اتفضل مستنينك من بدرى
 تامر / سلام عليكو اسف على التاخير
 وجودى مش مصدقة عنيها وفهد والكل بيسلمو علية
 واسامة بيبصلو اوى

 سراج / يلا كدة احنا جهزيين

 وبيخرجو كلهم ​​مع بعض وبيروحو
 وولد قاعدة جمب فهد ومسكة في قاعدة دعامة وبس
 سراج / يعنى احنا كلنا هنسافر بكرة
 ديمة / هنسافر بكرة فيين
 سراج / هنعمل فرحكو

 ديمة / وانت مقلتليش لية
 فهد / مش انتى بس الى مجنونة
 وديمة بتضربو فى كتفو
 بسمة / انا مش مصدقة فكرة حلوة اوى
 اسامة / مش دة كان حلمك انك تتجوزى
 فهد بيبص لاسامة
 فهد / يعنى انت الى
 ديما / وعجبتني الفكرة وانا كمان

 والكل سهران ومبسوط اوى
 سراج / تامر انت مش محتاج عزومة لزم تكون موجوود
 تامر / اكيد مقدرش مكنش موجووود
 وجودى بتبتسم اوى
 وتامر بيطلع موبيلو وبيبعت رسالة لجودى
 تامر / طلعة حلوة اوى النهاردة
 وجودى مكسوفة واسامة بياخد
 بسمة / اسامة فى اية مالك وملهم
 اسامة / انتى شيفة بيبصلها ازاى
 بسمة / اة شيفة زى ما انت بتبصلى بالضبط اسامة جودى
 هل أنتِ تود كتيير؟
 اسامة / بس دة رقاص عوزة اختى تشير برقاص
 بسمة / تقصد فنان راق شعبى وبيرقص جمييل جدة انا حضرتلو اكتر من استعراض يجننن وشاطر جدا فى شغلو وناجح جدا
 اسامة / تحبى اطلبلك ايدو يعنى
 بسمة / انت حبيبى انا مقدرش احب حد غيرك

 ديمة / فهد شايف جودى مبسوطة ازاى
 فهد / فعلا كانت فكرتك حلوة اوى اننا نعزمو معانا
 الفرحة ملية عنيها وهو شاب كويس هو طايش شوية بس كويس
 وحيدة بتمسك ايد فهد اوى وبتنام على كتفو وبيبصو على النيل والمنظر الخلاب وفهد بيضمها وبيبسها من جبنها

 والكل مبسوط اوى
 في الصباح ديمة مع بسمة في الاوضة بيحضرو الشنط
 ريم / اية دة انتو لسة مخلصتوش فهد واسامة تحت
 سراج / لو مش جهزي لسة ناجل كمان سنة
 ديمة / لااا احنا جهزيين

 وسراج بياخد الشنط بتاعتهم وبينزلو كلهم
 فهد / فيين عمى احمد
 ديمة / بابا عنده قضية مهمة لزم يخلصها هيجى بكرة هو وماما
 كانت القصة
 وفهد بيقرب على ديمة

 فهد / وحشتينى
 ديمة / لايا شيخ
 بسمة بتبص لجودى بتكون سرحانة ووقفة لوحدها
 بسمة / اسامة جودى ملها شكلها حزينة
 واسامة بيبص عليها
 وبيروح لجودى وبيضمها علية وجودى بتبتسم اوى
 وبيركبو العربيات كلهم ​​وبيتحركو
 جودى ورودى ركبيين مع اسامة وسراج وريم مع فهد
 بيلف المرايا علشان يشوف ديمة وديمة بتبصلو وبتضحكلو

 ريم / شايف الحب شايف
 سراج / انتى هتفضلى كدة
 ريم / لا يا نونو انت زعلت انت حبيبى
 وديمة وفهد بيضحكو عليهم
 سراج / بص انت وهم قدمكو
 بعد ساعات بيوصلو
 والكل فى انتظارهم
 عبد العزيز وسعاد والاقارب والكل بيسلم عليهم
 فهد / بابا عامل اية بتاخد الادوية فى ميعادها
 سعاد / متخفش يا حبيبى ابوك بيتحسن اوى
 عبد العزيز بيبص لديمة و بتقرب علية وبيبسها من جبنها
 عبد العزيز / اهلا يا بنتى وبيسلم على بسمة وبيباركلها
 سعاد / اخيرا هنفرح بيك يا اسامة
 اسامة / خلاص يا ست الحبايب
 والكل بيضحك ومبسوطيين اوى وبيدخلو الفيلا
 فهد بيمسك ايد ديما وبيقفو
 ديمة / حاسة انى فى الجنة
 وفهد بيبصلها اوى ومبسوط علشان هى مبسوطة
 وبتروح لهم زينب بنت عم فهد

 فهد / زينب عملة اية
 زينب / انا مقدرتش اباركلكو
 ديمة / شكرا يا زينب
 زينب / دة كتلوج في تصميمات للافراج لو حاجة عجبتكو منو
 وديمة بتاخد منها الكتلوج وزينب بترتبك وبتسبهم وبتمشى
 ديمة / مش هى دى الى

 فهد / زينب اتغيرت كتيير عن الاول
 وديمة بتضربو فى بطنو
 / لايا شيخ عاوز تغير رايك
 فهد / طب اعمل اية انها الى احلوت اكتر دة مش زمبى
 ديمة / عااااا انا بكرهك عوزة ارجع تانى يا ماماااا
 سعاد / اية دة فى اية ملكو انتو لحقتو
 فهد / لا دة انا كنت بهزر معاها شوية
 ديمة / لا مكنتش بتهزر انا كمان هغير قرارى مش عوزة اتجوزك وانا بكرهك كمان وطلقنى يابتاع البنات
 و بتبعد بعيد وبتقاعد
 سعاد / اتصرف باة يا استاذ مليش دخل انا
 وسعاد بتمشى وبتسبهم
 وفيد بيروح على ديمة وبيخبط على كتفها
 فهد / اسف
 وديمة مبتردش علية
 فهد / بحبك يا مجنونة ازاى تفكرى انى ممكن ابص لوحدة غيرك انتى علشانك انا مستعد اعمل اى حاجة واشوفك مبسوطة
 وحيدة بتبصلو اوى وبتشوف
 وبتحط اديها على خدو بحنية
 وفهد بيمسك اديها وبيبسها وبيضمها على صدره
 ديمة / انت عارف انا كان نفسى فى اية

 فهد / نفسك فى اية يا روحى
 ديمة / كان نفسى اتجوز
 وانت الشخص الى حولت كل احزانى لفرح.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

باتش تحويل بيس 6 الى بيس 2020 بحجم صغير 3ميجا من ميديا فاير برابط واحد مباشر

حكاية سلمى ( الحلقة 21 )

تحميل لعبه تكن 3 الشخصيات كامله من ميديا فير برابطه واحد مباشر