حكاية سلمى ( الحلقة 27 )


________حكايه سلمي______







الحلقة السابع والعشرين:-


سلمي بخوف / هتعمل اي يا زين
 زين حس بخوفها منه قلبه وجعه أوي
اقترب منها بهدوء وحضنها بشده وقال بهمس /آسف يا حبيبتي آسف ع كل لحظه وجعتك فيها والله اناا كنت بتوجع اكتر منك بس انت قدرك كدا يا سلمي انت قدرك انك تكوني بنت عزت اكتر شخص كرهته في حياتي الشخص الي دمرني وكسرني دمر حياتي اناا عانيت كتير اوي في حياتي بسببه يا سلمي
سلمي بٱستغراب/ازاي يعني انت كنت تعرف عزت قبل ما تتجوزني
زين بوجع/سلمي انااا زين عاصم الدمنهوري ابن عمك الي ابوكي دمر حياتي وحياة ابويا ثم قال بدموع اناا كنت كل بسمع امي بتبكي بحصره كل يوم كانت مهمومه كانت مكسوره في غياب ابويا بس فضلت قويه وكبيرتني لحد ما بقيت باشمهندش وسافرت فرنسا واشتغلت ليل ونهار لحد ما كبرت لحد ما بقيت زين الدمنهوري لحد ما بنيت اسمي وبقا ليا قيمه وكلمه وسط الناااس وبعدين جيه الوقت اني انتقم من كل العذاب الي ابوكي عذبهولي انا وامي وأبويا ابويا الي فضل مسجون 8 سنين ظلم بسبب أبوكي أبوكي اتهم ابويا ولبسه قضيه مخدرات و طبعا ابويا مكنش يعرف إن أبوكي ورا كل دا لحد ما راحلوا في يوم السجن
Flash back:-
دخل عزت ل عاصم عشان الزياره
عاصم أول ما شافه حضنه جامد وقال /كنت متأكد انك مش هتسبني يا أخويا
نظر له عزت بسخريه وقال بحب مصطنع/آه طبعا امال اي
ابتسم عاصم له وقال بشكر /ربنا يخليك يا أخويا بس انت هتحل الموضوع ده ازاي انت عارف اني مليش دعوه بالحاجات ده والله
عزت بمحبه مصطنعه/مصدقك يا أخويا بس يا أخويا الشركات بتاعتك الي ابويا سابهالك كدا هتضيع وانت شكلك كدا المحامي بيقول مش اقل من سنه عشان تطلع
عاصم بحزن/دا كدا كل الي بنيته في عمري كله هيتدمر يارب ساعدني
عزت بمحبه مصطنعه/واناا رحت فين يا أخويا
عاصم/ربنا يخليك بس انت متقدرش تعمل حاجه
عزت/لا اقدر بص يا عاصم يا أخويا أعملي توكيل عشان أعرف اتصرف في الشركات براحتك تمام واول ما تطلع نرجع زي الاول
ابتسم عاصم له/ربنا يخليك يا أخويا
ابتسم عزت له بخبث وقال/ويخليك يا أخويا خد امضي ع التوكيل
واعطاااه اوراق ومضي عاصم دون ان ينظر
امسك عزت الورق بفرحه وقال/همشي اناا بقا الزياره خلصت اهو
عاصم بإبتسامه/خلي بالك من زين وامه يا عزت
عزت بمحبه مصطنعه/عيب عليك يا أخويا زين ده ابني وامه تبقي اختي الكبيره عيب لما تقول كدا
عاصم بإبتسامه/ماشي يا حبيبي
خرج عزت وكان هيطير من الفرحه خلاص هيسيطر ع السوق كله بشركاته وشركات أخو
عزت بخبث/معلش بقا يا عاصم انت طلعت غبي اناا مالي

Back:
زين بدموع/وبعدين راح لامي وقالها تفضي الفيلا وقالها ان احنا ملناش حاجه عنده أمي فضلت تترجاه يخلينا عايشين في الفيلا ويرجع الي خده وكانت هتبوس ع رجله وهو ولا عمل اي حاجه لا طردنا من الفيلا اتشردنا يا سلمي اهل امي ميتين وهي وحيده وملهاش حد فضلنا يومين ننام. في الشارع من غير لا اكل ولا ميه ولا مأواه وبعدين امي اشتغلت في مطعم و صاحب المطعم طلع طيب وماما حكتله كل حاجه وادانا اوضه فوق السطوح نعيش فيها لحد ما نشتري بيت أمي فضلت تشتغل سنتين واشترينا شقه وكنا بنروح لابويا ويوم ما عرف جالوا ازمه قلبيه ودخل في غيبوبه وفااق منها زي المجانين اتجنن يا سلمي اتجنن امي فضلت تشتغل لحد ما وصلت 17 سنه وطلعت اشتغل انااا كنت بتشغل وازاكر لحد ما بقيت باشمهندش وخدت منحه من الجامعه وسافرت فرنسا وبعدين اتوظفت وكبرت في شغلي لحد ما بقيت زين الدمنهوري قبل ما انزل مصر واقابلك بشهرين وصلني خبر ان ابويا أنتحر عارفه يعني اي أنتحر يا سلمي يعني ربنا مش مسامحه يعني كفر يا سلمي كل ده بسبب أبوكي حياتي اتقلبت فوقاني تحتاني في يوم بسبب أبوكي واناا كنت عايز انتقم وعرفت انه عندو بنت فا قررت انتقم منه عن طريقها بس قابلتك يا سلمي وحبيتك حبيتك اكتر من نفسي بقيتي روحي يا سلمي وكل الي عشناه قبل الجواز والله كان حقيقي لأني بحبك بجد بس بعد الجواز كنت مقرر اعذبك بس مقدرتش يا سلمي كنت ببعد عنك عشان مش ائذيكي لان الغضب كان عميني كان عميني عن كل حاجه كل كلمه كنت بقولهالك كانت بتوجعني قبل ما توجعك لما ضربتك مش عارف ده حصل ازاي الغضب كان عميني اتمنيت ايديا تتقطع قبل ما أمد إيدي عليكي يوم ما شوفت واقعه ع الأرض قلبي وقف كنت هموت من الخوف حسيت روحي اتسحبت مني كنت مقرر اعذبك سنين وسنين اشد العذاب مقدرتش يا سلمي مقدرتش لاني حبيتك يا سلمي
بقيتي عشق الزين بقيتي كل حياتي بقيت روحي الي مقدرش أعيش من غيرها الخمس سنين الي بعدت عنك فيهم كنت بموت في اليوم ميت مره بعدت عن كل حاجه حتي شغلي الي كنت عايش علشانه بعدت كل دا لاني مش عارف أعيش من غيرك كنت بموت حبيتك لدرجه اني مش عايز أشوف حد غيرك حبيتك ودخلتي قلبي الي محدش دخله كسرتي كل قوانيني يا سلمي حبيتك وبقيتي عشق الزين
كل دا وزين وسلمي دموعهم نازله نظر لها زين وقال بحنان/ متعيطيش يا حبيبتي أرجوكي بلاش دموعك
سلمي دموع و بوجع/بعد كل دا وبتحبني يا زين اناا بنت الراجل الي دمرك ازاي يا زين هو ليه كدا ليه عمل كل دا ليه دمرني ودمرك انااا بنته وهو أخوه ازاااي يشرد طفل وامه ازاي يعامل بنته كدا هو ازاي كدا ازاي يا زين ازاي احتضنها زين وربت ع رأسها بحنان/اهدي يا حبيبتي هو خلاص خد جزاءه ومات خلاص يا حبيبتي
سلمي/هو انت الي قتلته
هز زين رأسه ب نعم
زين/حبيبتي كل حاجه هتبقي تمام وهنبدأ كل حاجه من أول وجديد
سلمي بشراسه و دموع/لا يا زين مستحيل نبدأ حاجه من الاول انت هطلقني وكل واحد يروح لحاله
زين بحده/سلمي لو سمعت سيره الطلاق تاني صدقيني هتشوفي حاجه مش هتعجبك خالص
سلمي بإنهيار/انت ازاي متخيل اني هقدر ابص في عنيك بعد الي هو عمله دا ازااي يا زين
زين بحنان/حبيبتي اناا مليش دعوه بحد انااا وانت تعبنا كتير في حياتنا أرجوكي خلينا نعيش مع بعض الباقي من عمرنا أرجوكي انت بالنسبالي سلمي حبيبتي مش بنت عزت والله بحبك اكتر من روحي
سلمي بإبتسامه وسط دموعها/واناا بحبك اوي يا زين بحبك اكتر من نفسي
اقترب زين منها وهمس أمام شفتاها /انت عشق الزين⁦♥️⁩
وهجم ع شفتاها بقبله رقيقه للغايه تعبر عن مدي شوقه وحبه لها علمها ابجديات عشقه ظلو ع هذه الحاله مده طويله ابعت زين عندما احس انها تتحتاج الهواء وظل ينهج وهي ايضا وكأنهم كانوا في حرب ابتسم زين واحتضنها وهمس بجوار اذنها /بحبك يا ملاكي💙
سلمي بإبتسامه/وملاكك بتحبك اكتر يا عمري
..............................

نسيب الناااس دوول بقا عشان اناا سنجل وعندي جفاف في مشاعري 😹😹😹🤦‍♀
....................................
عند لارا ومازن كانوا بيجهزوا للفرح

مرت الأيام وجاااء يوم الفرح اليوم المنتظر من الجميع بينما اصرت سلمي بعد خروجها من المستشفى  ان تبقي عند لارا عارضها زين كثيرا ولكنها اقنعته
ووافق بعد صعوبه كبيره في منزل والدت لارا
في الغرفه التي تنام بها سلمي استيقظت بإبتسامه جميله تزين ثغرها اخدت شاور وسرحت شعرها وسمعت صوت الفون وابتسمت جامد لما شافت ان زين المتصل ردت بإبتسامه
زين بحب/صباح الخير يا ملاكي💙
سلمي بإبتسامه/صباح النور يا حبيبي🖤🌚
زين بحب/عامله اي يا حبيبتي
سلمي بإبتسامه/بخير طول ما انت بخير
زين بإبتسامه/يارب دايما
سلمي/اناا وانت يا عمري💙
(عيب كدا لاحظوا اني عندي جفاف في مشاعري😹💔)
زين بحب/جهزي نفسك عشان في مفاجاه انهارده
سلمي بفرحه طفوليه /هي مفأجاه
زين بضحك/آه يا حبيبتي جهزي نفسك يا قمري
سلمي/اي هي
زين/وتبقي مفأجاه ازاي يا روحي
سلمي بإبتسامه/قول بقا يا زينو
زين بضحك/هي بقت زينو كمان
سلمي بإبتسامه/ان كان عاجبك بقا
زين بضحك//عاجبني اوي يعني
سلمي/ماشيى يا باشا بقا عندي فرح ومش فاضيين يا زينو
زين بضحك/بقا كدا
سلمي بإبتسامه/ ايوا يلااا بقا هخلع اناا
زين بضحك/حسابنا بليل يا جميل
سلمي بتوتر/باااي يا زين بااي
واغلقت ضحك زين بشده ع توترها
-------------------------------

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

باتش تحويل بيس 6 الى بيس 2020 بحجم صغير 3ميجا من ميديا فاير برابط واحد مباشر

حكاية سلمى ( الحلقة 21 )

تحميل لعبه تكن 3 الشخصيات كامله من ميديا فير برابطه واحد مباشر