فهد وديما (حلقة 64 )






الحلقة 64

 وديمة بتبصلو اوى وبتشوف فى عيونو دمووع
 و دمعها بتنزل

 ديمة / اسفة

 وفهد مبيردش عليها وبيلف وشه فى الاتجاة التانى
 وديمة بتروح علية وبتحضنو من ظهرو اوى
 ديمة / اسفة وبتبكى
 وفاز اول ما بتقرب منو وتلمسو احاسيسو بتتحرك وبيبصلها بسرعة وبيرفع عيونها في عيونو وبيمسحلها دمعها

 فهد / انتى كويسة
 وديمة بتهز رسها بنعم
 / ارجوك متزعلش منى تانى انا مقدرش اشوفك وانت زعلان منى

 وفهد بيحضنها اوى
 فهد / الى انتى متعرفهوش انى مبقدرش ازعل منك ابدا

 واسامة بيخبط على الباب و بيبعدو عن بعض
 فهد / ادخل
 اسامة بيدخل
 / اسف بس مش قادر انام خالص
 فهد بيبصلو وبيفكر
 ديمة / فى اية ملكو عمى فى حاجة

 اسامة بيحكى لديمة الى حصل
 ديمة / الحقير
 وفهد بيفكر
 / مش عارف ابدا منيين
 ديمة / اول حاجة لزم؟
 فهد / فعلا
 اسامة / فاضل

 و بيمشى وديمة بتبص لفهد وفهد بيبصلها وديمة بترتبك
 فهظ / اية مش هتنامى
 ديمة / أنا لا بس هجيب مياة عطشانة
 و بتهرب من نظراتو وبتخرج برة وفهد بيشوف المياة
 على التربيظة
 فهد / مجنونة
 و بيفضل مستنى ديمة وبتتاخر و بتدخل
 فهد / اتاخرتى لية
 ديمة / اة اصلى كنت
 وفهد بيروح عليها وبيبصلها وبيشوف القلق فى عنيها
 / مالك فى اية
 ديمة / انا لا مفيش
 وفهد بيقرب عليها وبيبعد شعرها عنيي بحنية وديمة بترتبك اوى
 وبيبسها من رقبتها وبيبص عليها وبتكون مغمضة عنيها وقلبها بيدق اوى و بيمسك اديها وبيبسها
 وديمة بتفتح عنيها وبتبصلو
 فهد / خلينا ننام
 ديمة / انا عطشانة هروح اجيب مياة
 و فهد بيمسك اديها قبل ما تخرج وبيشدها علية وبيشها على السرير وبيكون سامع دقات قلبها و بينام جمبها وبيبصلها اوى
 فهد / هششش اهدى
 وديمة بتبصلو اوى
 فهد / ديمة اهدى مفيش

 وديمة بتتكسف اوى
 / انااا اناا
 وفهد بيجيب عنيها فى عيونو
 / بيكفينى انك جمبى وا شوف الحب فى عيونك
 وديمة بتتكسف وبتتخبى فى حضنو وفهد بيضمها
 في الصباح ديمة بتصحى بتشوف وردة حمرة جمبها وبتبتسم وبتخدها وبتشمها ومبسوطة اوى
 وبتبص حوليها وفهد مش موجود وبتروح
 / فاطمة مشفتيش فهد

 فاطمة / البش مهندس خرج من الصبح بدرى
 / خرج ازاى خرج يعنى
 وفاطمة بتبص لديمة ومش عرفة تقلها اية
 / العصير دة بتاع ميين
 فاطمة / الحج
 / هاتى انا وروحى انتى على المطبخ
 و بتاخد العصير وبتروح على اوضة عبد العزيز وبتدق الباب وبتدخل
 / صباح الخير يا عمى
 عبد العزيز / تعالى يابنتى تعالى
 و بتروح تقاعد جمبو
 / الف سلامة عليك يا عمى
 عبد العزيز / الله يسلمك يابنتى انتى كويسة

 / اة الحمد لله يلا لزم تشرب العصير
 عبدالعزيز / نفسى فى فنجان قهوة
 / بس انت تعبان اشرب العصير
 و عبد العزيز بيبتسم
 وطلوح علشان تفتح الشباك

 / حببتى قاعدة لوحدك لية
 رودى / البيت كبير وانا كنت خايفة
 / متخفيش هتتعودى انتى عارفة اول يوم دخلت فية القصر
 و رودى بتنام على كتف ديمة
 أنا أعاني من ذلك؟
 ديمة / بكرة اخدك اعرفك على بابا وماما هتحبيهم اوى
 تامر بيصحى من النوم واوضته
 مليانا صور راقصيين شعبيين وكمان صور لشكيرا وصور لفرقة رضا و وبيخرج
 تامر / كنزى كنزى العصير بتاعى
 كنزي / هششش اخوك
 تامر / يوووة خلاص عرفت انى غلطان واتاسفت مليوون مرة اسف اسف
 كريم / عموو عمووو
 وبيشيل كريم ابن مجدى وكنزى

 كريم / فيين الشوكولاتة بتعتى
 تامر / يااة في مشكلة صعبة
 كانت القصة
 كنزى / كريم يلا العربية بتاعت المدرسة وصلت يلا روح
 وكريم بيجرى على برة

 تامر / فيين العصير باة
 مجدى / وليك

 تامر / انا عندى مشوار مهم
 مجدى / لا استنى لزم نتكلم وتوعدنى
 تامر / حاضر ياسيدى بلاش الاهرامات نروح معبد نفرتيتى

 المجلة / انا عارف انك هتجيب
 تامر / انا هروح البس وهخرج سلام
 كنزى / مجدى تلفونك بيرن من بدرى
 مجدى / اكيد المستشفى
 و بيرن على التلفوون وبيقفل بعد دقيقتان
 مجدى / تامر تامر
 وتامر بيخرج بسرعة وهو بيلبس هدومه
 تامر / فى اية تانى فى حاجة نسيت قولها افتكرتها
 مجدى / البنت خرجت من الغيبوبة
 تامر / اية بتقصد البنت الى لقتها فى الطريق
 مجدى / لزم نروح المستشفى حالا
 فهد بيدور على جودى
 فهد / اسامة
 اسامة / مش عارف اخر مرة
 فهد / يباة نبدا من المستشفى اركب يلا
 وبيروحو على المستشفى إلى هناك.
 ممرضة / اة انا عرفتها
 وفهد بيجرى عليها
 والممرضة بتحديثهم؟
 فهد / حامل

 اسامة / وهتكون راحت فيين وهم بالحالة دى
 فهد / اكيد عرفت حقيقة الحقير دة وفضلت انها تبعد
 اسامة / لزم نلقيها بسرعة
 مجدى وتامر فى المستشفى وبيروحو

 مجدى / حمدالله على سلامتك

 جودى / انتو ميين
 مجدى / انا دكتور مجدى الى بيباشر
 و تامر بيمد ايدو علشان يسلم عليها وجودى بتخاف وبتبعد
 جودى / انا مش فكرة ايةالى حصل
 تامر / انتى الى تحكنا
 وجودى بتبص لتامر اوى
 جودى / انا مش فكرة حاجة خالص
 مجدى / تلمر اخرج برة دلوقتى يلا خلينى اكشف عليها
 وتامر بيبصلها وبيخرج ومجدى بيكشف عليها

 تامر / اية هى كويسة
 مجدى / لما نعملها اشاهات هنتاكد
 وبيخدو جودى على غرفة الاشاعات وبيعمللها اشاعات وتحليل

 في الليل بسمة مستوية
 اسامة / اتاخرت عليكى
 / لا يا حبيبى انا لسة وصلة
 اسامة / اية قوليها تانى
 / انا لسة وصلة حالا
 اسامة / لا الى قبلها
 وبسمة بتبصلو اوى وبتكسف
 / اة حبيبى
 واسامة بيمسك ايد بسمة وبيبسها
 اسامة / لو تعرفى انتى بتهونى
 / انا معاك على طول
 ديمة قاعدة في البرندة

 فاطمة / ست ديمة العشاء جاهر
 ديمة / لا انا هستنى فهد

 فاطمة / انا شفت البش
 وذهبت لتنزيل بسرعة وقلق على فهد وبتروح
 وفهد بيبصلها اوى ومبيتكلمش وبينام على رجليها
 وحيدة بتفضل انها متتكلمش معاة بيكفى وجدها معاة وبس

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

باتش تحويل بيس 6 الى بيس 2020 بحجم صغير 3ميجا من ميديا فاير برابط واحد مباشر

حكاية سلمى ( الحلقة 21 )

قصة حكاية سلمى